Blog > Komentarze do wpisu

Historia gry w szachy

Szachy mają wielowiekową historię, która sięga praktycznie początku naszej ery.

Szachy jaszczurka

Pierwsze gry podobne do szachów były znane w Indiach na początku VI wieku naszej ery. Z Indii przywędrowały do świata arabskiego, gdzie szybko zyskały miano gry hazardowej.

Historia

Janggi w chińskich szachów z poprzedniej wersji, którą odegrał w Chinach w czasie dynastii Song. Znacznie bardziej odległy związek z japońską szachy, sógival . Koreański kultura Janggi [ edytuj ] Często widzę coś, że ludzie starsi są okrągły stół janggi w którym dwóch mężczyzn grać z pewnym nagród. Te gry są rozgrywane praktycznie przez cały rok, szczególnie w parkach Seulu. Dlatego ogólnie miejscowi janggit za hazard. Zasady [ edytuj ]

Tabela 9 kolumn i 10 wierszy. Wokół stołu jak chińskie szachy , chyba, że jest w środku "prąd". Lalki posiedzenia wierszy i kolumn można połączyć, jak GONAL . Kawałki są tradycyjnie szach ośmiokątna, a ich wielkość jest różna, w zależności co jest szachy. Największe generałów, a następnie przez gawronów, rycerzy, słonie i artylerii następuje, a najmłodszy z strażników i pieszych. Miejsce tradycyjnej mat inaczej czarno-białe, ale zielone (niebieskie) i czerwony. Gra rozpoczyna się w zieleni. Dwa stoliki i 3 × 3 wielkości pałac (9 suma punktów), w środku strony graczy. Pałac posiada również dwie ukośne linie, ruch lalek, którego rola będzie. manekinów [ edytuj ] Lalki są tradycyjnie oznaczone chińskich znaków. Ogólne (królowie, generałowie) [ edytuj ] Ogólnej roli marionetki niż tradycyjne szachy Europejską jest królem. Znak Han; czerwony bok, podczas szach zielony. Janggi różni od chińskiego tak na początku gry mogą szachy generować pałac znajduje się w środku, a nie na skrzydle. Ogólnie nawigacja w pałacu, i idź pionowo, poziomo lub po przekątnej w jednym kroku. Kiedy generał jest stracone, gra jest skończona. Kiedy dwaj generałowie przeciwko sobie jest to, że są to tylko puste pola pomiędzy nimi, a następny gracz nie wylogował się z linii, albo nie zawiera dwóch generałów kilka innych kawałków, to gra kończy się remisem. Zasada ta różni się od chińskiego szachy które zostały zakazane z dwóch manekina być porównane ze sobą. Jeśli król nie jest pod kontrolą, ale jeśli chcesz, to będzie, a następnie gracz może "przejść" i nie ruszaj się.

Historia gry w szachy

Król na krawędzi stołu z dwoma ochroniarzami. Poruszać się w taki sam sposób, jak w ogóle, i nie opuszcza pałac. Dlatego ochroniarze z najsłabszych postaci w janggiban i jest odpowiedzialny za ochronę generała. Szachy, a strażnicy nadwozia znajdują. Te lalki są przenoszone tak, że po raz pierwszy w momencie poziomo lub pionowo i ukośnie do dwóch punktów (od punktu początkowego), a ostatecznie będą 2 × 3 kwadraty z dala, tak jak były one w ich pierwotnej pozycji. W taki sam sposób, jak koni chiński na dystans , nie pominąć kroki, ale wprowadzić, więc nie może być żadnych pośrednich punktów, gdzie inna postać. Chiński szachiści inaczej, gdzie słonie tylko pomóc w obronie, ponieważ nie jest dozwolone przez rzekę, można poruszać się po planszy (nie działa). Początek słonia gry stojącego obok rycerza. Koń (Husaria) [ edytuj ] Nazwa: ma (马). Słonie w pobliżu początku gry. Mechanizm jest niemal identyczny z europejskim rycerza w szachy, chyba że pole pośrednie nie powinny być włączone (gra rycerz szachy do wejść, a nie skakać). Gry pole obok rycerza materii pozycji poziomej lub pionowej, co jest kierunek chcemy iść z nim. Rycerz tutaj nawet po przekątnej w jednym. Tak 1 x 2 końcu pola oddalony jest w porównaniu do pierwotnej pozycji. Gra rozpoczyna się z koniem szachowe słonia obok. Bastion [ edytuj ] Nazwa: cha (车). Pełni zachowuje jako bastion zachodniej szachy. Dowolna liczba pustych pól może poruszać się poziomo lub pionowo, a na koniec można uderzyć kawałek wroga. Gra rozpoczyna się od wieży, na skraju planszy są (oprócz rycerzy). Wierna może poruszać ukośnie w pałacu, ale tylko prosto (przekątna po uruchomieniu, można przenieść tylko na ukos, i, oczywiście, tylko krawędź pałacu). Artyleria [ edytuj ] Nazwa: po (包). Obaj gracze mają dwa pistolety. Armata znajduje się za pionki, rycerz z linii (na początku gry, gdy konie nie byłyby zamienione słonia). Ruchy szach, skacze do jednej i tylko jeden kawałek (czy wrogi lub przyjazny), pionowo lub poziomo, a także między nimi a czasem, kiedy przybywają dowolną liczbę pól może być puste. Pistolet cios jest podobny: wskoczyć do lalek i marionetek skoczył na drugą stronę musi być postać Szachowe. Pistolet i wskoczył między marionetki i kukiełki pominięty i szachiści sztuk wroga w dowolnej liczbie pól może być puste. Pistolety z przechwyconego kawałku na miejsce. Oczywiście najmocniejszy pistoletu w gry na początku, kiedy jest wiele innych danych na płycie, a osłabienia wytrzymałości. Ważne jest, że nie można pistolet przeskoczyć innego pistoletu, i nie uderzy w dół. Jak również z wejściem w armaty, aby rozpocząć grę. Pistolet może poruszać ukośnie w pałacu, jak wieżę (patrz tam). stopa (żołnierzy) [ edytuj ] Nazwa: Szachy. Obie strony mają pięć. Umieszczony z przodu w broni, w tym obszarze jest pusty. Przodu lub z boku pola, aby przenieść, i tak trafić. Po dotarciu na drugą stronę stołu, to nie może być promowany jako tradycyjne szachy Zachodniej, ale od tej pory tylko dojeżdżać bocznej. Pałac pionków przeciwnika może poruszać się po przekątnej w danej dziedzinie, ale tylko w kierunku do przodu.

Koniec gry [ edytuj ] Celem gry jest nudne. Gdy król trick (szachy), a gracz nie jest w stanie obronić się (nie może szach się mat lub kawałek szachy wybić podatku lub podatku o sztukach króla szachowego i obejmują atrapę ruchu), można dostać mata i stracić gra. Nazwa szachy:. W takim orzeczeniu, nie wymaga w trakcie gry. Zachodnia zatoka z impasu występuje, gdy król nie jest sztuczka, ale można przejść trick. Ten janggiban nie rysować. Jeśli ktoś Patti, należy pominąć ten krok i wrócić do przeciwnika. Oczywiście, jeśli obie strony Patton, a następnie narysować wynik. Inne zasady [ edytuj ] Wydarzenia z koreańskiego Stowarzyszenia Korea Janggi zasad nie ma remisu. Jeśli pozycja ma pochodzić trzy razy z rzędu, należy zauważyć, że jest to niczyją winą. Jeden lub innych graczy w grze może zdecydować do konfrontacji własnych z interesami innych generałów. Następnie, jeśli druga strona nie może wyjść z tego szach, końcowy wynik to remis. Każdy gracz może wybrać także dać wieczyste sprawdzić przeciwnika się stać w oczach. Potem z kolei składa się z tych samych trzech pozycjach. Ta ostatnia zasada odnosząca się do charakteru ogólnego podatku mata nie jest zrobione, ponieważ byłoby to niezgodne z innego króla (tak, że żaden z innych postaci), to nie ma znaczenia, Matt, tylko remis. Wreszcie, jeśli żadna ze stron nie wie szachy przeciwnika króla, a następnie dodać do wartości kawałków na płycie, i na tej podstawie decyduje o zwycięzcy:

Bastion: 13 punktów Cannon: 7 punktów Hussar: 5 punktów Elephant: 3 punkty Ochroniarz: 3 punkty Walk: 2 punkty

Od rozpoczęcia zielone po raz pierwszy, w związku z tym, że zaletą jest kompensowane czerwonych 1,5 punktu (to jest jako szach"). Tak więc, gdy gra się rozpocznie, zielony jest 72 punktów, podczas gdy czerwony 73,5. Zwycięzca, który zakończył się punkty.

piątek, 29 marca 2013, szachyxx

Polecane wpisy